سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی در خصوص فعالیت فردی در کار قاچاق محصولات کشاورزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی این فرد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد با واردات غیرقانونی کنجاله سویا از مناطق مرزی جنوب کشور و دپو کردن آن در یکی از انبارهای نقاط حاشیه ای شهر، اقدام به فروش خارج از شبکه این محصول می کند.

سردار امان اللهی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند انبار محل اختفای کنجاله های سویا را شناسایی و در بازرسی های انجام گرفته 134 تن از این محصول را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به 3 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از پلمب محل نگهداری کنجاله های سویای قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار امان اللهی در پایان با اشاره به اثرات مخرب پدیده قاچاق و ضرباتی که بر پیکره اقتصادی کشور وارد می کند، گفت: برخورد با این پدیده همواره جزو اولویت های کار پلیس بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟