بهروز اکرمی  اظهار کرد: دو قاچاقچی متواری و تحت تعقیب در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: یکی از اراذل و اوباش شهرستان اراک در آبان ماه سال گذشته به اتهام فروش ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین متواری و تحت تعقیب بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: نامبرده با حضور درپاکدشت تهران با ادامه کارهای خود نسبت به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پاکدشت و اراک اقدام می‌کرد که با اقدامات به عمل آمده از سوی مجموعه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) استان به همراه ۵ نفر از مرتبطین با ۵ کیلوگرم هرویین شناسایی و دستگیر شدند.

اکرمی گفت: براساس اطلاعات به دست آمده نامبرده طی چندماه گذشته ۳۰۰ کیلو ماده مخدر درسطح استان توزیع کرده است.

وی افزود: یکی دیگر از قاچاقچیان استان نیز که با ۳۰۵ کیلو ماده گل (ماری جوانا) متواری و تحت تعقیب قرار داشت و فعالیت خود را به ورامین منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و هنگام دستگیری ۳۰۰ نشا و بوته گل (ماری جوانا ) از وی کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در 9 خرداد ماه نیز با رصدهای به عمل آمده از یک دستگاه خودرو حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و ضبط شد.

اکرمی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان و مجموعه نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان خاطرنشان کرد: استان مرکزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در زمره استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تقویت همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرائی و مشارکت مردمی بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثرتری را به انجام برسانیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟