به گزارش رکنا ، سرهنگ قدرت الله زمانی در تشریح این خبر بیان داشت: از مدت ها پیش سرقت های سریالی لوازم خودرو در محدوده این کلانتری توسط شهروندان به ماموران اعلام می شد تااینکه با انجام تحقیقات تخصصی توسط ماموران عملیات کلانتری، مشخص شد خودرویی که توسط سارقان در سرقت ها انجام می شود متعلق به خانم جوانی ساکن جنوب شهر تهران است. 
وی ادامه داد: ساعت چهار عصر روز گذشته بود که ماموران کلانتری بعد از انجام تحقیقات تخصصی و با هماهنگی های قضائی انجام شده سارق را در حالیکه قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت، شناسایی و دستگیر کردند. 
وی افزود: در محل مقادیر زیادی ضبط، باند، عینک های دودی، وسایل مسافرتی، جبعه ابزار و چندین عدد مهر شرکت های مختلف نیز کشف شد که سارق در ادامه با توجه به مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به چندین سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری 111 هفت چنار اعتراف کرد. 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم در اظهارات خود مدعی شد به همراه یکی از دوستان خود تمامی سرقت ها را به شیوه خم کردن درب خودرو یا با استفاده از ابزار آلات همراه شان مرتکب شده و با مراجعه به مالخر خود در منطقه خلازیر اموال سرقتی را به فروش رسانده است. 
بنابراین گزارش، در انتها با فراخوان شکات به کلانتری، شکایت های شهروندان مالباخته از متهم اخذ و پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و به نظر مقام محترم قضائی رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟