سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت خودروی پراید وی، با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان، خودروی مذکور در شهرستان ساوجبلاغ ردیابی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بررسی های تکمیلی حاکی از آن بود که خودروی مذکور در یکی از مناطق ییلاقی شهرستان ساوجبلاغ مشاهده شده و اطلاعاتی مبنی بر خروج خودرو از محدوده شهرستان گزارش نشده که با تحقیقات تکمیلی محرز شد خودرو به باغی در آن منطقه منتقل شده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با بررسی های صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع به صورت نامحسوس باغ مذکور را تحت نظر قرار داده و با رعایت موارد قانونی و حفاظتی پس از ورود به باغ، خودروی مورد نظر را به همراه تعداد زیادی ارکان خودروهای اوراق شده کشف کردند و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

محمدیان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه سرقت خودرو شدند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و اقرار کردند که با همدستی دو نفر دیگر با تشکیل یک باند سرقت خودرو و لوازم داخل آن، اقدام به سرقت خودرو های مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی و یا تجهیزات داخل خودرو کرده و پس از انتقال آن ها به باغ مذکور خودروها را اوراق کرده و به فروش می رساندند.

وی با بیان این که اعضای این باند تاکنون به 53 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند، اظهار کرد: با راهنمایی متهمان، سایر اعضای باند شناسایی و در یک عمیلیات غافلگیرانه دستگیر شدند؛ با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تمامی مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟