توقیف محموله گوشی‌های قاچاق در کبودراهنگ

مجید گلی از توقیف محموله گوشی‌های قاچاق در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اجرای تور ایست و بازرسی در محور اصلی کبودراهنگ در حین تطبیق مدارک هویتی و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده یک دستگاه خودرو وانت آریسان حامل دو دستگاه کولر گازی قاچاق که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مظنون شدند.

وی گفت: در بررسی دقیق‌تر، مأموران تعداد 30 دستگاه گوشی با نام تجاری samsung در مدل‌های مختلف A10 ، A20 و A50 فاقد مجوز حمل و بهره‌برداری با جاسازی به طرز ماهرانه‌، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به ارزش ریالی محموله گوشی کشف شده، بیان کرد: ارزش این محوله 2 میلیارد ریال و ارزش ریالی کولرهای گازی 200 میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود: با اجرای این عملیات مأموران موفق به دستگیری یک نفر، تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی شدند و همچنین خودرو نیز به توقفگاه منتقل شد.

گلی در پایان تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی شهروندان با قانون‌شکنان، قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟