حسن اسماعیلی در مورد برخورد با واحدهای مختلف در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باتوجه با اهمیت برخورد قاطع و اثرگذار با مصادیق مجرمانه پلیس امنیت عمومی استان به صورت ویژه با عوامل اصلی در مسائل مختلف در جامعه که ناهنجاری‌ها را به وجود می‌آورد، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در همین راستا پلیس امنیت عمومی جهت برخورد با واحدهای مختلف در زمینه روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان اقدام به بازرسی از واحدها و تشکیل پرونده برای آن‌ها انجام داده است.

وی مطرح کرد: ناهنجاری‌هایی که در شهر توریستی اصفهان وجود دارد و موجب نارضایتی مردم شهیدپرور این استان شده است، در برخی از موضوعات در ذهن مردم دستگیری به عنوان اولین و آخرین راهکار مطرح شده است در حالی که طبق تجربه سنوات برخورد با این موضوع نیازمند یک تلاش همه‌جانبه فرهنگی و اجتماعی در سایر ایام سال است که می‌تواند آمار این هنجارشکنی را کاهش دهد.

اسماعیلی در ادامه عنوان کرد: پلیس از چند ماه قبل با دستگاه‌های مربوطه جلساتی را برگزار کرده و به استناد قانون سهم خود را در حوزه پیشگیری موضوعات مختص به جلوگیری از هنجارشکنی در ماه رمضان انجام داده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از بازرسی 4800 واحد خبر داد و گفت: در این بین 305 واحد متخلف شناسایی شدند که این واحدها پلمب شدند.

وی در پایان با انتقاد از کم‌کاری مسؤولان در حوزه فرهنگ‌سازی خاطرنشان کرد: عدم حضور متولیان امر، برخورد پلیسی را به عنوان اولین و آخرین راهکار به ذهن‌ها متبادر می‌کند.

موضوع روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «عدم برخورد با روزه خواری» بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟