فرمانده انتظامی روانسر از کشف یک هزار و 610 قوطی شیرخشک و سرلاک تقلبی در داروخانه های این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

فرمانده انتظامی روانسر پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مأموران انتظامی روانسر پس از کسب اطلاع در خصوص توزیع شیرخشک های تقلبی در تعدای از داروخانه های شهرستان، رسیدگی به موضوع را به سرعت در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ایمان مرادی ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی داروخانه های مذکور و هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن ها با حضور نماینده اداره بهداشت شهرستان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در جریان بازرسی های صورن گرفته، از داورخانه اول 185 قوطی شیرخشک و سرلاک، از داروخانه دوم 63 قوطی و از داروخانه سوم نیز یک هزار و 358 قوطی شیرخشک و سرلاک تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش یک هزار و 610 قوطی شیرخشک و سرلاک تقلبی کشف شده به 500 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از احضار مسئولان 3 داروخانه ای که شیرخشک های تقلبی در آن ها کشف شده به مرکز پلیس شهرستان برای ادای توضحیات لازم خبر داد و گفت: تحقیق در این خصوص تا مشخص شدن جزئیات و شناسایی عوامل توزیع کننده در داروخانه ها همچنان ادامه دارد.

مرادی در پایان از تحویل شیرخشک و سرلاک های تقلبی کشف شده به مرکز بهداشت شهرستان روانسر خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟