کریم اکبری امروز با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در ارومیه اظهار کرد: در یکی از کشفیات، ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ ارومیه از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به تعداد ۶۶ هزار و ۱۸۵ عدد مواد محترقه کشف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در جاده شهید کلانتری ارومیه از یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت از این مسیر سه دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کرد، افزود: ارزش ریالی این گوشی‌ها برابر با ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در این شهرستان ادامه داد: ماموران انتظامی در محور ارومیه به مهاباد یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به احتمال وجود کالای قاچاق متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۴۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد و در این راستا راننده خودرو نیز به جرم اینکه کالاهای قاچاق از خودروی وی کشف شده بود متهم شناخته و راهی زندان شد.

اکبری در ادامه از کشف ۱۲ قطعه لوازم یدکی خودروی سنگین در محور ارومیه به تبریز از یک دستگاه اتوبوس خبر داده و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این کشفیات با ارزیابی‌های صورت گرفته ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به کشف ۲۵۴ ثوب البسه قاچاق از یک دستگاه سواری پیکان در ارومیه گفت: ارزش ریالی این البسه‌های قاچاق نیز ۲۰۰ میلیون ریال بوده و همچنین در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟