به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده میدان شوش و محله هرندی، ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر به دست آوردند که 2 خرده فروش مواد مخدر با تهیه مواد مخدر و مخفی کردن آن در مخفیگاهشان در محله باغ آذری منطقه شوش اقدام به توزیع شیشه و هروئین در مناطق آلوده می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پایگاه پنجم در گام بعدی تحقیقات پلیسی به دست آوردند که متهمان برای جلوگیری از شناسایی شدن ، مواد مخدر خریداری شده را با یک دستگاه موتورسیکلت به مخفیگاهشان منتقل و پس از توزین ، بسته های آماده را در مناطق آلوده توزیع می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: مراقبت های ویژه و کنترل تردد آنان ادامه داشت تا اینکه در سحرگاه بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال، ماموران هر 2 موتور سوار را مشاهده و دستور فرمان ایست می دهند که متهمان بدون توجه به فرمان ایست پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر 2 متهم را ظرف چند دقیقه دستگیر می کنند.

وی افزود: در بازرسی از موتورسیکلت متهمان 2 کیلو گرم هروئین و 2 کیلوگرم شیشه کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟