کشف انبار 6 میلیاردی کالای "احتکار شده" در صحنه

سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس از وجود یک انبار محل احتکار کالاهای اساسی در صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی صحنه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا در یکی از نقاط شهر شدند.

امان‌اللهی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، ماموران در محل حاضر شده و نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این بازرسی، 107 تن سویا، 50 تن نخود و 10 تن برنج احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به شش میلیارد و 300 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی همچنین با اشاره به پلمب این انبار، از دستگیری صاحب آن و معرفی او به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

امان اللهی در پایان گفت: برخورد با پدیده قاچاق و احتکار کالا و مبارزه با قاچاقچیان و محتکران جزو مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه است که با جدیت دنبال می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟