سردار حاجی محمد مهدیان نسب بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ برای دستگیری سارق یا سارقان با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و فنی توسط تیم تخصصی کلانتری ۱۵ در نهایت یک نفر با یک دستگاه خودرو شخصی پلاک مخدوش دستگیر و تحقیقات گسترده آغاز شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۲۲ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو معترف و مقادیری از اموال سرقتی کشف و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی گفت: پلیس با تمام توان و برابر قانون با افراد هنجار شکن برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مأموران پلیس آگاهی ازنا در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق در محور ازنا - الیگودرز، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: مأموران با توقیف خودرو مذکور در بررسی‌های انجام شده مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و یک نفر را دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟