فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در طرح عملیاتی پلیس شهرستان خنداب در پاک سازی نقاط آلوده، 13 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در حدود یک کیلوگرم انواع مخدر از آنان کشف شد.

عبدالرضا جودکی اظهار کرد: در تداوم برنامه های مبارزه با مواد مخدر و در عملیات پاک سازی که در شهرستان اجرایی شد، ماموران انتظامی موفق شدند، 10 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد :در این عملیات نزدیک به 850گرم ماده مخدر از نوع تریاک و300 گرم مواد صنعتی کشف شد.

جودکی افزود: در عملیاتی دیگر 3 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی نیز در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و مقادیری شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطر نشان کردند:در مجموع این دو عملیات مقدار 858گرم ماده مخدر صنعتی و سنتی کشف و13 متهم به همراه 7 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند و متهمان همراه با پرونده و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

جودکی گفت:‌ طرح های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر با قاطعیت ادامه داد و لازم است شهروندان در همراهی و اجرای هر چه مطلوب تر در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟