فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 1.5تن مرفین و هلاکت سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیس خراسان رضوی، سبزوار و سمنان در درگیری با قاچاقچیان مواد افیونی خبر داد.

 محمد کاظم تقوی اظهار کرد: در پی رد زنی‌های گسترده اطلاعاتی و کسب سرنخ‌های دقیقی مبنی بر حمل محموله سنگین مرفین از استان‌های جنوبی کشور به مقصد استان خراسان رضوی و استان‌های شمالی کشور، مثلث پلیسی با حضور جان‌برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ، فرماندهی انتظامی سبزوار و اکیپ‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی سمنان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابرازکرد: ساعت 22:39 روز گذشته پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار، سه خودروی حامل محموله مواد افیونی و راه پاک‌کن را در دامنه کمین خود به محاصره درآورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه را داشتند با پاتک مسلحانه مأموران انتظامی زمین‌گیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 که به‌عنوان راه پاک‌کن محموله مواد افیونی بود را توقیف و با دستگیری 5 قاچاقچی یک‌تن و 550 کیلوگرم مرفین کشف شد.

تقوی یادآور شد: دو تن از این سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند که به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال‌یافته و یکی از آنان که جوانی 31 ساله بود که جان خود را از دست داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟