سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور، قصد عبور از طریق محورهای مواصلاتی به استان‌های غربی را دارند، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تشدید اقدامات کنترلی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اخذ مجوز قضایی، دو اکیپ از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و یک اکیپ از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه به محورهای مواصلاتی همدان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در این زمینه دو دستگاه کامیون ولوو در محور اصلی پلیس راه همدان به کرمانشاه شناسایی شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این دو دستگاه حامل البسه و کفش مستعمل خارجی قاچاق هستند افزود: این کامیون‌ها که در پوشش تره‌بار اقدام به قاچاق می‌کردند به همراه دو راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

کامرانی‌صالح تصریح کرد: پس از تخلیه و شمارش، از کامیون اول 5 هزار و 50 کیلوگرم البسه مستعمل قاچاق و از کامیون دوم نیز 4 هزار و 870 کیلوگرم البسه مستعمل و 130 جفت کفش خارجی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالاها را 20 میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شده که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامی همدان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره مبارزه با قاچاق کالا را در صدر امور خود قرار داده که برای توفیق بیشتر در این زمینه نیازمند مشارکت مردم است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره 110 به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟