کشف 600 کیلو «لواشک فاسد» در چالوس

به گزارش رکنا، سرهنگ «عبداله منتظری» فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی تاریخ گذشته توسط فردی در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در اجرای این مأموریت مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را‌شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ منتظری، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران انتظامی این فرماندهی به همراه مأموران اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن به محل نگهداری کالا توسط متهم عزیمت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازدید به عمل آمده از این محل 600 کیلو انواع «لواشک» و ترشیجات تاریخ مصرف گذشته که متهم با دستکاری در تاریخ انقضا ثبت شده روی کالاها آن را روانه بازار می‌کرد، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، در خاتمه با اشاره به این که متصدی این واحد انباری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضای مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟