علی‌اصغر عبادی‌نیک در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت سازمان‌یافته تعدادی افرادی سودجو در امر تقلب و جابجایی کیسه‌های آرد دولتی به آرد آزاد مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، محل دپو کالاهای قاچاق را واقع در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و با حضور بازرس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، به محل اعزام شدند.

این مسؤول انتظامی گفت: در بررسی میدانی بعمل آمده از محل، مشخص شد که قاچاقچیان اقدام به دپو کیسه‌های آرد یارانه‌ای کرده و با تهیه کیسه‌های آرد آزاد، آرد یارانه‌ای را در کیسه‌های آزاد قرار داده و با قیمت آزاد به بازار عرضه می‌کنند.

عبادی‌نیک خاطر نشان کرد: در بارزسی از انبار 26 تن آرد یارانه‌ای در پوشش آزاد، تعداد هزار و 600 کیسه خالی آرد یارانه‌ای کشف و تعداد 5 نفر تبعه غیر مجاز که در انبار مربوطه فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان، ارزش محموله مکشوفه را 260 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار موصوف پلمب و متصدی واحد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟