کشف بیش از 46 میلیون قرص غیر مجاز در بوشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ «جعفر اطمانی» گفت: در رأستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا؛ مأموران یگان حفاظت بندر بوشهر در بررسی اسناد گمرکی یک دستگاه کانتینر، به مغایرت آن با محموله اعلامی مشکوک، که بررسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بازرسی از این کانتینر که در اسناد گمرکی آن مواد اولیه «کلرو آمونیوم قرص» درج شده بود تعداد 878 کارتن قرص غیرمجاز نیز کشف شد.
فرمانده یگان حفاظت از بنادر و کشتیرانی کشور با اشاره به کشف 46 میلیون و 800 هزار عدد قرص غیر مجاز دراین محموله بیان کرد: با بررسی های بیشتر مأموران مشخص شد قاچاقچیان که قصد توزیع قرص‌ها را به صورت زیرزمینی در سراسر کشور داشتند، در اقدام خود ناکام ماندند.
این مقام انتظامی، کنترل مستمر محموله‌های گمرکی و محورهای مواصلاتی بنادر را بخشی از اقدامات مقابله ای یگان حفاظت بنادر در رأستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دانست و افزود:کارکنان یگان حفاظت با دقت نظر و هوشیاری مبادی ورودی و خروجی بنادر را تحت کنترل دارند و با کسانی که قصد اخلال و بی‌نظمی در این مناطق را داشته باشند، برخورد قاطع می‌کنند.
سرهنگ اطمانی در خاتمه با تأکید بر لزوم همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی گفت: همکاران ما در پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با تمام توان و در رأستای حفظ آرامش و امنیت شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟