وقوع حوادثی در محورهای مواصلاتی جنوب و غرب استان فارس و همچنین در شهر شیراز، منجر به کشته و مجروح شدن ۲۱ نفر از هموطنان شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس در این خصوص گفت: در پی برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور "رستم " به سمت "گچساران"، ۴ نفر جان باخته و ۴ نفر زخمی شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با ۶ سرنشین با یک دستگاه وانت پیکان با ۲ سرنشین و یک خودرو سمند با یکدیگر برخورد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه هر ۲ سرنشین وانت پیکان و ۲ نفر از سرنشینان پژو پارس در دم جان باختند، گفت: ۴ نفر دیگر از سرنشینان پژو نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی با اشاره به اینکه کارشناسان علت این تصادف را تجاوز و انحراف به چپ راننده سواری سمند اعلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: برخورد ۴ دستگاه خودرو در محور بابامیدان به سمت یاسوج نیز ۲ کشته و ۸ مصدوم به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه این حادثه بامداد امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت حادث شد، گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور "بابامیدان" به سمت "یاسوج"، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

دهقانی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری سمند با ۲ سرنشین با یک دستگاه پراید با ۷ سرنشین با ۲ دستگاه کامیون و پژو پارس در محور مذکور به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه مرگبار هر ۲ سرنشین سواری سمند در صحنه فوت و ۷ سرنشین پراید و راننده پژو مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان فارس نیز گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با تیر چراغ برق در بلوار فرصت شیرازی شهرستان شیراز، ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ مصطفی عباسی گفت: مأموران گشت پلیس راهور از وقوع یک حادثه رانندگی در بلوار فرصت شیرازی شهرستان شیراز مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد یک دستگاه پژو پارس در حال عبور از این بلوار بوده که ناگهان با تیر چراغ برق برخورد می‌کند که در این حادثه راننده و سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کنند.

این مقام انتظامی علت وقوع این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس، عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد.

رئیس پلیس راه لامرد-شیراز نیز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "دهنو" به "چاهورز"، یک نفر کشته شد.

سروان کرامت الله برومندی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور "دهنو" به "چاهورز"، به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو ۴۰۵ در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده در دم فوت شده است.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟