5 فروند شناور و  16 قاچاقچی دستگیر شدند

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اعلام کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 23 میلیارد ریال در سطح استان بوشهر، اظهار داشت: دریابانان استان بوشهر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اشراف اطلاعاتی و گشت‌های مستمر عملیاتی در دریای خلیج همیشه فارس، توانستند طی یک هفته گذشته در چند رشته عملیات از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

فرمانده دریابانی بوشهر افزود: دریابانان در انجام عملیات‌های دریایی، موفق به کشف 15 لیترسوخت قاچاق و نیز مقادیری کالای قاچاق شامل 80 دستگاه گوشی هوشمند همراه، 500 دستگاه وسایل خانگی، 47 دستگاه تلویزیون، 217 قوطی مواد نیروزا، 37 کیلوگرم پودر نیروزا و غیره شدند.

وی با اشاره به توقیف 5 فروند شناور و دستگیری 16 قاچاقچی، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله مکشوفه 23 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرزهای جنوب کشورمان را دارند بایستی بدانند که مرزنشینان و مرزداران مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟