بازداشت عرضه کنندگان 57 تن شکر غیر قانونی در شیراز

علی مبشری، اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله شکر در یکی از سایت‌های اینترنتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی خرید صوری که از این سایت اینترنتی انجام شد فردی که با خرید و فروش غیرقانونی شکر موجب اخلال در بازار شده بود شناسایی که با اعزام تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بازرسین سازمان صمت به محل انبار وی، 57 تن شکر کشف و ضبط و فرد متخلف نیز بازداشت شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به ارجاع پرونده به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه رسیدگی کننده در حال انجام تحقیقات پیرامون موضوع و بازجویی از متهم پرونده بوده و برای فرد متخلف نیز قرار وثیقه به ارزش 170 میلیون تومان صادر شده است که با توجه به حساسیت موضوع حکم پرونده به زودی صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

مبشری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران بازار هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، از شهروندان تقاضا کرد تا در صورتیکه هر گونه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه و یا احتکار کالا دارند مراتب را به سامانه 135 تعزیرات گزارش کنند تا نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟