اعضای باند سرقت‌های مسلحانه در سراوان متلاشی شد

سردار احمد طاهری  اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت های مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات پلیس 2 نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 10 تیر جنگی و سه دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهمان طی چندین مرحله در بازجوئی های علمی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 23 فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان سراوان با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی سه عضو دیگر این باند سرقت های مسلحانه را طی عملیات های مجزا دستگیر کردند.سردار طاهری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟