علیرضا حسن‌پور  از کشف گوشت فاسد در همدان خبر داد و اظهار کرد: مقادیری گوشت و مرغ فاسد توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان کشف شد.

وی بیان کرد: با برگزاری مستمر گشت‌های مشترک در رستوران‌های سطح شهر 20 کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی عرضه خارج از شبکه از یک رستوران و 10 کیلوگرم گوشت و مرغ غیر قابل مصرف و فاسد از رستوران دیگر کشف و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه یکی دیگر از اکیپ‌های گشت مشترک بیش از 100 قلم داروی خوراکی خارج از شبکه توزیع کشف کرد که ویزیتور شرکت به اتهام توزیع داروهای غیر مجاز به دادسرا معرفی شد افزود: برای شرکت توزیع دارو نیز پرونده‌ای به اتهام عرضه خارج از شبکه دارو در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

وی با اشاره به جریمه 64 میلیونی یک میوه‌فروشی در همدان گفت: گرانفروشی انار، پرتقال و سیب موجب جریمه این واحد صنفی شد که پرونده در شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان مورد رسیدگی قرار گرفت.

حسن پور بیان کرد: پل ارتباطی ما تلفن 32523442 ، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir است که مردم‌می‌توانند هرگونه تخلف را اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟