کلاهبردار ۸ میلیاردی در سرایان به دام پلیس افتاد

سرهنگ سعید دادگر اظهار داشت: به دنبال شکایت دامداران شهرستان سرایان مبنی بر کلاهبرداری فردی تحت عنوان خریدار گوسفند موضوع پیگیری و بررسی شد و بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد فرد کلاهبردار 250 رأس احشام را با قیمت بالاتر از بازار از دامداران خریداری کرده و پس از جلب اعتماد آنان و صدور چند فقره چک بلامحل با سررسیدهای مختلف احشام را به مقصد سایر شهرستان‌ها منتقل کرده است.

جانشین انتظامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی در راستای احقاق حقوق و مطالبه شهروندان با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و با تشکیل تیم ویژه و تحقیقات گسترده، متهم را که با هویت جعلی فعالیت می‌کرد شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر کردند.

دادگر مبالغ کلاهبرداری متهم از شهروندان را بالغ‌بر هشت میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این کلاهبردار در استان خراسان رضوی نیز اقدام به چند فقره کلاهبرداری با هویت‌های جعلی کرده بود که تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی قرار داشت.

وی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت در معاملات و خرید و فروش اجناس، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟