273 فقره انواع سرقت در عملیات پلیسی در اراک کشف شد

امیر مختاری  اظهار کرد:‌ در بازخوردگیری های بسیار اثربخش پلیس شهرستان در افزایش تعاملات و مشارکت‌های اجتماعی با شهروندان، طرح‌های انتظام بخش پلیس از آغاز سال جدید با محوریت تأکید بر رسیدگی ویژه به مطالبات و گزارش‌های شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان اراکی، برخورد با سارقان و ناامن کردن این محیط برای سارقان است، طرح‌های عملیاتی پلیس به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در فروردین‌ماه سال جاری 88 نفر سارق در عملیات‌های پلیس اراک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: از سارقان 273 فقره انواع سرقت کشف شده که در این کشفیات تعداد 38 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به مالکان آن تحویل داده شد.

مختاری ادامه داد:‌ در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز در عملیات‌های مجموعه انتظامی شهرستان اراک، 453 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌تلفن 110 به عنوان ابزار بسیار آسان در ارتباط با پلیس، آماده پاسخگویی در تمامی ساعات شبانه‌روز به شهروندان است و شهروندان همچنین از طریق تلفن 197 می‌توانند بر نوع عملکرد پلیس نظارت داشته باشند و انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در بهبود کیفی طرح‌های انتظامی ارائه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟