به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: درپی افزایش سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات بیشتر و تمرکز بر روی مناطقی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود محرز شد که عمده این سرقت‌ها در اطراف بیمارستان‌ها و مراکز تجاری انجام شده است.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی ۳ نفر از اعضای باند سرقت خودرو وداخل خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر ۶۰۰ فقره سرقت شامل ۱۵۰ فقره سرقت خودرو و ۴۵۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی در خصوص شیوه سرقت‌ها گفت: اعضای این باند با پرسه زدن در اطراف بیمارستان‌ها و مراکزخرید، خودرو‌های پراید را که فاقد تجهیزات ایمنی بود شناسایی کرده و با انتقال خودرو به مکان دیگری اقدام به سرقت تجهیزات داخل خودرو کرده و آن را رها می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان اموال سرقتی را به قیمت کمتر از ارزش واقعی به ۲ نفر مالخر فروخته که با پیگیری ماموران، آن‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که ازمخفیگاه سارقان تعداد زیادی تجهیزات داخل خودرو کشف شد، گفت:: شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟