سردار علی آزادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در نقاط مختلف شهرستان سنندج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 18 نایسر با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی دو سارق و محل اختفای آنان شدند، افزود: طی هماهنگی قضائی، در یک اقدام غافلگیرانه سارقان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به‌عمل آمده به 45 فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات دو مالخر نیز شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سردار آزادی به منظور پیشگیری از اینگونه جرایم به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟