دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با 5 فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن قلب با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی متهمان 37، 34 و 41 ساله را در این پرونده‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در منزل یکی از سارقان در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند. 
وی با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به 5 فقره سرقت محتویات، تجهیزات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند تصریح کرد: سارقان اموال سرقتی را به یک مالخر 49 ساله در آستانه‌اشرفیه فروخته بودند که پس از هماهنگی مجدد قضایی مالخر 49 ساله نیز در منزل خود دستگیر و پس از مواجهه با سارقان لب به اعتراف گشود و تایید کرد که اموال را به یک فرد ناشناس ضایعات‌خر فروخته است. 
سرهنگ روشن قلب با اعلام این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، با جدی گرفتن هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به قفل‌های مطمئن و عدم پارک خودرو در خیابان‌های خلوت، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟