به گزارش رکنا، سرهنگ «ابراهیم قربان زاده» در تشریح این عملیات ضربتی گفت: با توجه به گزارش سرقت های خیابانی در منطقه آبکوه مشهد و دستبرد به وسایل داخل خودروهای سواری، طرح ویژه ای برای پیگیری سریع موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: درحالی که تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شده بود تیم گشت کلانتری آبکوه اوایل بامداد روز گذشته دو جوان را مشاهده کردند که در حال جابه جا کردن وسایلی از داخل یک خودروی سواری پژو 206 بودند.

سرهنگ قربان زاده گفت: ماموران کلانتری آبکوه برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما دو مرد جوان با مشاهده خودروی پلیس، بلافاصله سوار خودروی پژو 206 شدند که یک خانم و مرد جوان دیگر سرنشین آن بودند و به سرعت متواری شدند.

این مقام انتظامی افزود: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و یکی از سرنشینان صندلی عقب خودروی پژو 206 با استفاده از اسلحه کلت ساچمه ای به سمت خودروی گشتی پلیس شلیک کرد.

وی گفت: ماموران انتظامی در این تعقیب و گریز خیابانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، خودروی پژو 206 متهمان را که بررسی مشخصات پلاک آن نشان می داد سرقتی است از ناحیه لاستیک هدف اصابت گلوله قرار دادند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: متهمان خودرو را در خیابان میلاد شمالی 12 رها کردند و به صورت پیاده متواری شدند که ماموران کلانتری آبکوه یکی از آنان را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده نیز خود را داخل منزلی مسکونی مخفی کرده بود که پلیس او را پیدا کرد و این مرد 34 ساله نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به این مطلب که بررسی های گسترده پلیسی برای دستگیری پسر جوان و زنی که فراری شده آغاز شده است گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد مبهم دیگری از این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ساجدی

کدخبر: 471350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟