سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نائین از حمل سوخت خارج از شبکه توزیع در پوشش حواله جعلی به مناطق جنوبی به وسیله یک دستگاه خودرو کشنده تانکردار مطلع و بلافاصله به منظور شناسایی و متوقف کردن آن وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از یک کار ویژه عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند در محور خروجی شهرستان نائین موفق شدند، خودرو مذکور را در محور "نایین –یزد" شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۲۹ هزار لیتر فرآورده‌های نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه یک نفر که با استفاده از مدارک جعلی اقدام به حمل سوخت قاچاق کرده بود، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بین اینکه ارزش سوخت مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و متهم دستگیر شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره برابر شرح وظایف خود با هرگونه تخلف در حوزه قاچاق سوخت برخورد می‌کند، اما باید بدانیم قاچاق سوخت معضلی آسیب زا است که پیشگیری از آن بدون مشارکت همگانی امکان پذیر نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟