انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام در بوئین‌زهرا

سرهنگ حسین علیان‌نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش «دشتابی» این شهرستان، کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.
وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان بوئین‌زهرا با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا منتقل کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به دو فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئین‌زهرا اعتراف و تعداد هشت راس گوسفند سرقتی از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.
علیان‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟