با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ طالقانی شهرستان مرند، در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف این شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۲۵ فقره سرقت قطعات خودرو از جمله باطری، آچار آلات، باند، ضبط پخش، زاپاس و مدارک شناسایی اعتراف کرد.

دهقانی همچنین با اشاره به افزایش کشف سرقت در مرند گفت: در آخرین روزهای سال گذشته نیز یک باند سرقت در مرند کشف شد که ۵ نفر در این رابطه بازداشت شدند، آنها با استفاده از جعل اوراق شناسایی افراد، به دفترخانه مراجعه کرده و وکالت نامه گرفته و با مراجعه به بانک از حساب شأن برداشت می‌کردند که از این طریق نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

وی افزود: این باند در آخرین مورد سرقت خود، مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال از حساب یک نفر در حال سرقت بودند که جلوی آن گرفته شد و افراد سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد، در خودروها خودداری کنند و هر گونه تردد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟