به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان مبنی بر کیف قاپی از سوی سرنشین یک دستگاه پژو 405 در محدوده حصارک و ماهدشت کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی از شکات محرز شد که راننده یک دستگاه خودرو پژو 405 با پلاک مخدوش، در ساعات اولیه روز اقدام به کیف قاپی از خانم‌ها کرده که تعدادی از این سرقت‌ها منجر به آسیب جسمی آنها شده است.

نادربیگی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی در نهایت موفق به شناسایی خودرو مذکور شده و طی استعلام صورت گرفته، خودرو در یکی از مناطق کرج مشاهده و پس از تعقیب نامحسوس، در یک فرصت مناسب متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 63 فقره کیف قاپی از خانم‌ها با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش ماموران دستگیر و هر دو متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان این که تا کنون 43 نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند اظهار کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

نادربیگی در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به خود و به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه مانند سرقت، جیب بری و... بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟