کشف کارگاه تولید شیر مصنوعی در البرز/کارگاه مختلف پلمب شد

معاون معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز از بسته شدن کارگاه تولید شیر مصنوعی غیراستاندارد در البرز خبر داد و گفت: پرونده به دادگاه ارسال شد.

دکتر جعفرنیا معاون معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت: گزارشی دریافت کردیم در خصوص اینکه در مکانی شیر به صورت مصنوعی در حال تولید و توزیع است.

وی با بیان این مطلب که این کارگاه فاقد مجوز و مسؤول فنی بوده، توضیح داد: این شیر مصنوعی فاسد با پودر کنسانتره پروتئینی، آب پنیر، جوش شیرین، روغن های گیاهی و افزودنی ها و طعم دهنده ها در سطح وسیع تولید و و به صورت فله ای برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی و ماست بندی ها توزیع شده است.

جعفرنیا از تشکیل پرونده و ارسال متخلفین به دادگاه خبر داد و گفت: در حال بررسی هستیم تا مشخص شود این شیر مصنوعی به کدام واحد های تولید مواد غذایی فروخته شده است تا اقدامات مقتضی در این رابطه انجام شود.

جعفرنیا توضیح داد: از این کارگاه تولید مصنوعی شیر به مقدار 180 کیلوگرم جوش شیرین، 50 کیلو پودرکنسانتره پروتئن شیر، 3 هزار 400 کیلوآب پنیر، 150 کیلو اسیدفولیک و 320 کیلوروغن نباتی و یک کارتن اسانس و طعم دهنده کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟