کشف 80 کیلو حشیش و هروئین در استان فارس

سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند، اعضای یک باند در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به استان را دارند.

وی با بیان اینکه مأموران به یکی از ورودی‌های شهر شیراز اعزام و با انجام کنترل‌های محسوس و نامحسوس، یک دستگاه خودرو پژو 405 را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، 10 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در رکاب‌های خودرو جاسازی شده بود، کشف و 3 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

گودرزی بیان کرد: در یک عملیات دیگر نیز، مأموران انتظامی شهرستان نی ریز از تردد یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران مسیر‌های ورودی و خروجی شهر را تحت کنترل قرار داده و در نهایت خودرو مورد نظر را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده آن اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 70 کیلو حشیش کشف شد، در این خصوص دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

گودرزی گفت: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟