سرهنگ علی عسگری گفت: از مجموع یک هزار و 950 کیلوگرم مواد مخدرکشف شده، یک هزار و 449 کیلو گرم در استان البرز و مابقی طی عملیات مشترک با سایر استان‌های همجوار به دست آمده است.

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و 210 کیلوگرم تریاک، 195 کیلوگرم حشیش، 20 کیلوگرم مرفین، 15کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر است.

سرهنگ عسگری افزود: با کشف این مقدار مواد مخدر 540 نفر توزیع کننده، 35 نفر قاچاقچی و حمل کننده دستگیر و 16 وسیله نقلیه توقیف و دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته تاکنون یک هزار معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل 25 کمپ بازپروری در استان شده اند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال 97 موفق به کشف 14هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 56 درصد کشفیات بوده ایم.

وی بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جدید مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است و از خانواده‌ها درخواست داریم به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجراست که به صورت مستمر در مناطقی مانندحصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه‌ریزی‌های پلیسی، عملیاتی و اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟