حجم ویدیو: 11.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختری 12 ساله در هند توسط عمو، دایی و برادر هایش مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و پس از این اتفاق دردناک توسط عمه اش کشته شد.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی که نامش آناهیتا اعلام شده است، پس از تعطیل شدن از مدرسه توسط این افراد هوسباز ربوده شد و در خانه مجردی یکی از عموهایش مورد آزار شیطانی قرار گرفت.

همچنین عمه اش که شاهد این اتفاق بود برای این که هیچ یک از اعضای خانواده از موضوع باخبر نشود با بریدن سر قربانی او را به قتل رساند.

به گفته افسر پرونده، زمانی که خانواده قربانی متوجه غیبت یک روزه او شدند با مراجعه به اداره پلیس گزارش مفقودی او را دادند.پس از این گزارش ماموران تحقیق با بررسی و جست و جوی یک روزه توانستند جسد بدون سر دختر 12 ساله را در یکی از روستاهای هند در حالی که برهنه افتاده بود، کشف کنند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی بر اساس کالبد شکافی و معاینات اولیه مشخص شد قربانی مورد تعرض قرار گرفته و بعد کشته شده است.گفتنی است بر اساس آزمایش دی ان ای هویت قاتلان کشف و پس از دستگیری به جنایت خود اعتراف کردند.

اکنون متهمان بدون داشتن قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 465454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟