به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ به نام "ا" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیاتی پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مامورین با گسترش چتر اطلاعاتی، اطلاع می یابند نامبرده به تازگی یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان استان های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن را با یک دستگاه کامیون بنز از شهر کرمان به سمت تهران و در نهایت توزیع آن را دارد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و پس از دریافت دستور بازداشت متهم، اکیپ هایی از ماموران به بزرگراه آزادگان اعزام و پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند سرانجام خودروی مورد نظر مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف و ضمن دستگیری متهم و همدستش به نام "ح" در بازرسی از خودرو موفق شدند 21 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر صندلی جاساز شده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟