دستگیری 16 نفر دلال ارزی در عملیات ضربتی پلیس فارس

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت، طرح برخورد قانونی با دلالان و صرافی های غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات یک روزه مبارزه با دلالان ارزی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران انتظامی اجرایی شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: در راستای انجام این عملیات، 16نفر از عناصر و سرشبکه های اصلی خرید و فروش غیر قانونی ارز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 513 میلیون و 105 هزار ریال وجه نقد، 15هزار و 988 دلار، یک هزار و 330 یورو، یک هزار و 550 پوند انگلیس، 12هزار و 624 لیر ترکیه، 3 هزار و 335 درهم امارات، 29 هزار و 500 ریال قطر، 93 ریال عمان، 100دینار عراقی، یک هزار افغانی، یک سکه تمام بهار آزادی، یک دستگاه کارت خوان و تعدادی کارت بانکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه مبارزه با دلالان ارزی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان فارس قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه اقدام مشکوک در این خصوص، را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری 16 نفر دلال ارزی در عملیات ضربتی پلیس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟