به گزارش رکنا، سرهنگ " اسماعیل افشاری اقدم " گفت: با وقوع چند فقره زورگیری توسط 2 موتورسوار جوان، تیمی از ماموران عملیات کلانتری شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید با اشاره به اینکه شاکیان پس از مراجعه به کلانتری اظهار داشتند: سارقان هنگامی که با مقاومت ما مواجه شدند با استفاده از سلاح سرد تهدید و موبایلمان را ربوده و به سرقت از محل گریخته اند، توضیح داد: در تحقیقات میدانی انجام شده تصویری از راکب و ترک نشین موتورسیکلت به دست آمد، و عکس متهمان در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار داده شد.

وی بیان داشت: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران هنگام گشت زنی در میدان شهدا به سمت پیروزی ، متهمان را در حالی با سرعت بالایی در حال تردد بودند، مشاهده و بلافاصله دستور ایست دادند، ولی متهمان بدون توجه به فرمان ایست پلیس، به سرعت خود افزایش و از محل گریختند .

سرهنگ افشاری اقدم ابراز کرد: این تعقیب گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران برای جلوگیری از فرار متهمان 5 تیر هوائی شلیک و موفق شدند موتورسیکلت آنان را متوقف و هر 2 سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان 8 دستگاه گوشی مسروقه کشف شد، عنوان کرد: متهمان به سرقتی بودن گوشی های کشف شده اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله شهدا افزود: تا کنون 15تن از مال باختگان متهمان را شناسایی کردند و هر 2 سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 462555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟