به گزارش رکنا، حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به فوت یکی از شهروندان سمنانی بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در اتاق عمل یکی از بیمارستان های سمنان گفت: حسب تحقیقات مقدماتی و اظهارات اخذ شده فرد بیمار که حدودا ۵۰ سال سن داشته است مبتلا به بیماری‌های گوارشی و کلیوی بوده و بدلیل شرایط جسمی بیمار تیم پزشکی تصمیم به برگرداندن وی به بخش داشته اند که پیش از انتقال، حادثه آتش سوزی بدلیل نقص در رابط رگلاتور کپسول اکسیژن اتاق عمل رخ داده و فرد بیمار در این حادثه فوت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: اظهارات صورت گرفته براساس تحقیقات میدانی بوده و تعیین علت حادثه با حضور بازپرس کشیک دادسرا و تیم بررسی صحنه جرم متشکل از پزشکی قانونی، پلیس آگاهی و آتش نشانی از لحظات اولیه وقوع، در محل حادثه آغاز شده است.

وی وقوع انفجار و ترکیدن کپسول اکسیژن را با توجه به مشاهدات اولیه تکذیب کرد و گفت: دستورات لازم را بازپرس پرونده جهت تحقیقات کارشناسی پیرامون علل وقوع و همچنین شناسایی مقصرین صادر کرده است.

آسیابی در پایان گفت: پرونده قضایی این حادثه به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده و در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی و اعلام نظر کارشناسی حادثه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟