به گزارش رکنا، نهادهای نظارتی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان شبانه روز آماده دریافت پیام های مردمی است، ۱۹۷ یکی از سامانه های نظارتی است که به نحوی رابط مردم و ناجا محسوب می شود.

سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر، به افزایش ۶۸ درصدی تماس شهروندان کاشانی با سامانه ۱۹۷ خبر داد و اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی مکمل مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است و بر همین اساس همان گونه که این مرکز باید در زمان مشخص پاسخگوی نیازهای مردم باشد، دفتر نظارت همگانی نیز بر حسن عملکرد مامورین و یگان های ناجا نظارت و مراقبت داشته باشند.

رسیدگی به اشکال در عملکرد پلیس وظیفه سامانه نظارتی ۱۹۷

وی با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی سعی دارد تا برخورد پلیس با مردم محترمانه، دلسوزانه و مخلصانه باشد، افزود: دفتر نظارت همگانی وظیفه دارد تا اگر اشکالی در عملکرد پلیس مشاهده شد وارد عمل شده و به موضوع رسیدگی کند که افزایش تماس با این سامانه نشان دهنده اعتماد مردم و عملکرد قابل قبول این سامانه در کاشان است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه طی ۱۱ ماهه گذشته تماس با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: مردم کاشان از طریق این سامانه نظارتی نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در مورد عملکرد پلیس اعلام کردند.

۲۲ درصدتماس ها با سامانه ۱۹۷ مربوط به تقدیر از کارکنان ناجاست

وی گفت: در طول این مدت ۲۲ درصد تماس ها مربوط به تقدیر و تشکر از کارکنان ناجا، ۲۸ درصد انتقاد، دو درصد شکایت و ۲۸ درصد درخواست بوده و ملاقات مردمی در محافل عمومی به صورت مستمر در سال جدید استمرار داشته است.

دستگیری سارق خودروهای پراید در کاشان

پورکاوه از دستگیری سارق خودروهای پراید در کاشان نیز خبر داد و افزود: طی اعلام چند فقره سرقت خودرو پراید در کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با اقدامات فنی سارق به هویت محمد-الف ۲۷ ساله شناسایی شد.

وی با بیان اینکه سارق طی عملیات ضربتی کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد، ابراز داشت: طی بازجویی از متهم انگیزه خود را تهیه و فروش مواد مخدر عنوان کرده و تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده تحقیقات کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟