به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه شمس‌ الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با افزایش وقوع سرقت لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به نام هادی با تشکیل باندی سه نفره که همه اعضای آن از متهمان سابقه دار و دارای اعتیاد به موادمخدر هستند ،در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص در مناطق شمال، مرکز، جنوب و غرب تهران اقدام به سرقت لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو می‌کنند.

سرهنگ میرزکی تصریح کرد: پس از شناسایی متهمان طی عملیات منسجم و همزمان دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اعضای باند ۴ نفره که بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند، در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص پس از تاریک شدن هوا اقدام به سرقت ضبط، باند، ساب و محتویات داخلی خودرو‌های مختلف سواری از جمله پراید، پژو، ال نود و غیره می‌کردند و پس از آن اموال سرقتی را به قیمتی ناچیز به تعدادی از مالخر‌ها می‌فروختند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با اعتراف اعضای باند، ۴ نفر مالخری که اموال سرقتی را از این باند خریداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی صورت گرفته تعداد زیادی اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد.

وی افزود: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند، اعضای این باند در اعترافات خود اعلام کردند پولی را که از طریق سرقت‌های روزانه خود به دست می‌آوردند را بیشتر صرف مصرف موادمخدر و برخی خوشگذرانی‌ها می‌کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ نفر از مالباختگان شناسایی و سارقان و مالخر‌ها نیز دستگیر شدند و در حال حاضر در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟