عامل برداشت ۷۵۶ میلیون تومانی غیرمجاز در کردستان دستگیر شد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی اظهارداشت: با مراجعه یکی از اتباع کشورهای همسایه به ماموران پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، شناسایی و دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: فرد مال باخته در مراجعه به ماموران پلیس فتا اعلام داشت، برای انجام امور پزشکی و درمان به کشور ما سفر کرده که در همین راستا به همراهی یکی از آشنایان برای ادامه مراحل درمان به تهران منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: فرد مال باخته در طی این مدت متوجه شده است مبلغی از حساب بانکی وی برداشته شده و طی مراجعه حضوری به پلیس فتا مدعی شد که مبلغ ۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بصورت اینترنتی و غیر مجاز از حساب ریالی وی برداشت شده است.

سردار آزادی با اشاره به حساسیت موضوع و مبلغ بالای برداشت شده از حساب این تبعه خارجی افزود: در همین راستا با شکایت فرد مالباخته و با بررسی پرینت های حساب وی مشخص شد برداشت های انجام شده بصورت ۱۴ تراکنش از طریق درگاه اینترنتی پرداخت یکی از شرکت های مجری تراکنش های مالی بوده است.

وی یادآور شد: با اقدامات تخصصی پلیس فتا، عامل برداشت کننده غیر مجاز که اهل و ساکن شهرستان سنندج بود، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان سخنان خود بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا، ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی در مواجه با مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟