بامداد دوشنبه ۲۲‌مرداد، مرگ مشکوک مرد میانسالی به نام ابراهیم در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بدنبال اعلام این خبر بازپرس دشتبان و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد وی بر اثر مسمومیت غذایی فوت کرده است.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد صاحب یک مغازه بزرگ لوازم‌خانگی در خیابان جمهوری بوده که روز قبل از مرگش همراه شریک و پسر شریکش پس از خوردن ناهار همگی مسموم شده‌اند، اما پس از انتقال آنها به بیمارستان ابراهیم تسلیم مرگ شد. این درحالی بود که پسر مقتول نیز هنگام خوردن ناهار در محل حضور داشته اما غذایی نخورده بود.

همین مسأله شک بازپرس جنایی را برانگیخت و بدین ترتیب پسر مقتول بازداشت شد. متهم در تحقیقات به قتل پدر اعتراف کرد و گفت به خاطر قمار 400 میلیون تومان بدهی به بار آورده و همین مساله باعث شده تا نقشه قتل پدررا طراحی کند. با اعتراف مرد جوان به جنایت او به بازسازی صحنه قتل پرداخت. درحالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، فرزندان مقتول به دادسرای جنایی تهران رفته و از قصاص برادرشان گذشت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟