سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در آبادان موضوع به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تاریخ ۱۱ آذر یکی از شهروندان آبادانی با مراجعه با کلانتری 18 این شهرستان اعلام کرد دو سارق سوار بر موتورسیکلت در کوچه نزدیک محل سکونت با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: یکی دیگر از شهروندان در ساعت 27 دقیقه بامداد تاریخ ۳۰ دی با مراجعه به کلانتری 16 امیرکبیر اعلام داشت به صورت پیاده در یکی از فرعی‌های خیابان امیری در حال صحبت با گوشی بوده که 3 نفر با موتورسیکلت کنار بنده ایستاده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت موبایلم کردند و از صحنه متواری شدند. تحقیقات پیرامون چگونگی سرقت و شناسایی سارقان بلافاصله در دستور کار عوامل تخصصی کلیه یگان‌ها و همچنین پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته تقی زاده تحقیقات در خصوص شناسایی مجرمان ادامه داشته تا اینکه پلیس آگاهی با کمک عوامل تخصصی کلانتری18 ذوالفقاری با استفاده از ظرفیت منابع اطلاعاتی خود محل اختفا مجرمان که در یکی از مناطق آبادان بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی جهت دستگیری آنان وارد عمل شدند و طی عملیاتی غافلگیرانه 2نفر از مجرمان دستگیر و از منزل آنها تعداد 8 عدد انواع گوشی موبایل 2دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و جهت بررسی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان که اهل و ساکن آبادان و دارای میانگین سنی 25تا28 ساله بودند نسبت به بزه انتسابی سرقت به عنف موبایل اعتراف داشتند و شخص سوم با همدستی آنان شناسایی و مشخص شد که او زندانی رای باز بوده است.

تقی زاده گفت: هر 3 متهم مجموعا به 11 فقره سرقت موبایل اعتراف کردند و مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مالباختگان راهی مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟