اصغر زاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران به خرید و فروش کالا‌های قاچاق در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷ هزار و ۲۰۰ بازرسی از واحد‌های پوشاک در سطح شهرستان‌ها انجام شد که ۳۶۵ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف در این مدت حدود ۲ میلیارد تومان است، افزود: این واحد‌ها بر اساس میزان تخلف به جریمه نقدی و پلمپ مغازه محکوم می‌شوند.

اصغر زاده به طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه نوروز در ۲ بخش کالا و خدمات از اول بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: تخلفات صنوف عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و خدمات پر تقاضا رستوران‌ها و مراکز خدماتی به صورت محسوس و نامحسوس رصد و در صورت مشاهده به صورت فوری به تخلفات رسیدگی می‌شود.

وی از شهروندان خواست در هنگام خرید کالا‌های مورد نیاز با تخلف واحد صنفی مواجه شدند، با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در حال حاضر حدود ۱۶۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۱۸ هزار واحد در ساری مستقر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 455869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟