سرهنگ حسین شمسایی فرد رئیس کلانتری ۱۶۱ فلاح اظهار کرد: اوایل هفته جاری، طی تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، ماموران در جریان وقوع سه فقره سرقت از کولر‌های شهروندان در این محدوده قرار گرفتند که با حضور تیمی از ماموران عملیات کلانتری در محل، مشخص شد یک متهم با توجه به خرابی قفل درب بام ساختمان سه دینام کولر را به سرقت برده است.

وی افزود: این شهروندان به صورت اتفاقی متوجه سرقت دینام کولر خود شده بودند و با مشخص شدن این موضوع که سرقت‌ها طی یک روز صورت نگرفته است، ماموران آموزش‌های لازم را به مالباختگان دادند و قرار شد در صورت حضور دوباره متهم در بام خانه، آن‌ها ماموران را در جریان قرار دهند.

سرهنگ شمسایی فرد تصریح کرد: روز سه شنبه هفته جاری تیمی از ماموران عملیات کلانتری در جریان وقوع سرقت دیگری از همان خانه قرار گرفتند که این بار شکات موفق شده بودند متهم را همان جا گیر بیاندازند.

وی افزود: متهم برای صدور قرار به مرجع قضائی معرفی شد که وی به ۲۵ فقره از سرقت‌ها اقرار و در ادامه مالخران خود را نیز معرفی کرد که در این زمینه سه نفر در محدوده خلازیر دستگیر شدند و اموال مسروقه شامل ۱۲۰ عدد دینام کولر کشف و به کلانتری دلالت داده شد.

سرهنگ شمسایی فرد، بیان کرد: متهم مدعی بود بعد از اعتیاد شدیدی که به موادمخدر پیدا کرده از محل کارش اخراج شده و به دلیل بیکاری تصمیم به سرقت گرفته است.

رئیس کلانتری ۱۶۱ فلاح خاطرنشان کرد: متهم در خصوص شیوه سرقت خود اعلام کرد که با توجه به سرمای هوا و عدم توجه خانوار‌ها به تجهیزات کولر روی بام ها، اقدام به شناسایی و پیدا کردن ساختمان‌هایی که ورود به آن‌ها آسان‌تر از بقیه بوده، دست به سرقت دینام کولرها زده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 455868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟