سرهنگ شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت درباره این پرونده گفت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه در شهر تهران و کشف نشدن خودروهای مسروقه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند پنج نفر از سارقان حرفه‌ای را در این زمینه دستگیر کنند و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ۲۱ دستگاه خودرو مسروقه سند نمره کشف و مشخص شد که نفر ششم اعضا باند که متهم اصلی خودروهای مسروقه سند نمره است در شهرستان کوهدشت ساکن و دارای یک گاراژ اوراقی در آن شهرستان است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کوهدشت اعزام شدند و گاراژ وی را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: در این تحقیقات مشخص شد که متهم بندرت به گاراژ اوراقی مراجعه می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در کوهدشت گفت: مدتی مخفیگاه دوم سارق ششم نیز تحت نظر گرفته شد تا اینکه مأموران موفق شدند متهم را در حال خروج با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کنند.

میرزکی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد خودرو وی نیز سند نمره و مسروقه است، گفت: متهم اصلی پرونده به تهران منتقل شد و به همراه سایر متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 455185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟