اطلاعات سپاه " دکتر " میلیاردر را دستگیر کرد + عکس

به گزارش رکنا‌، نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد که در راستای وظایف قانونی خود و با هماهنگی دستگاه قضایی، فعالیت های وسیعی را برای مبارزه با عاملان قاچاق داروهای غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه دارویی کشور آغاز کرده بودند، پس از متلاشی کردن باند معروف به «سلطان ترامادول» به سرنخ هایی از یک شبکه دیگر قاچاق داروهای غیرمجاز به ویژه داروهای سقط جنین در مشهد رسیدند که بررسی های آنان نشان می داد پشت پرده توزیع غیرقانونی داروهایی که بسیاری از آنان نیز مارک جعلی و تقلبی دارند، مردی معروف به «دکتر» قرار دارد بنابراین،نیروهای اطلاعات سپاه بلافاصله به تشکیل جلسات تخصصی و کارشناسی پرداختند و موضوع فعالیت های غیرقانونی «دکتر» را به قاضی دشتی (جانشین مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد) اطلاع دادند.

طولی نکشید که با صدور دستورات ویژه قضایی، بررسی و تحقیقات نیروهای سپاه مشهد وارد مرحله جدیدی شد و آنان با تشکیل گروه های ویژه عملیاتی – اطلاعاتی به رصد دقیق این ماجرا پرداختند. گروه های عملیاتی که با نظارت مستقیم مقام قضایی، عملیات سری خود را در منطقه بولوار فردوسی ادامه می دادند به مدارکی دست یافتند که بیانگر نقش اصلی «م- الف» معروف به دکتر در قاچاق و توزیع داروهای غیرمجاز بود. بررسی غیرمحسوس سوابق این فرد نشان داد وی دارای مدرک لیسانس و کارمند بازنشسته یکی از دانشگاه های علوم پزشکی است و با یک دستگاه خودروی پژو 207 تردد می کند. بنابراین گزارش، نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد همچنین موفق شدند دو انبار بزرگ نگهداری و پلمب داروهای تقلبی را شناسایی کنند.

بیش از یک ماه از فعالیت های اطلاعاتی نیروهای سپاه نگذشته بود که با تکمیل تحقیقات، صبح روز گذشته با صدور دستوری از سوی قاضی دشتی برای ورود به مخفیگاه وی، عملیات دستگیری مرد 55 ساله آغاز شد. نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد ساعت 10 صبح و با رعایت همه موازین شرعی و قانونی برای حفظ حرمت خانواده این فرد، وارد طبقه هفتم واحد آپارتمانی در یک مجتمع مسکونی شدند و با دستگیری «م- الف» به بازرسی خودرو و انبارهای محل نگهداری داروهای غیرمجاز پرداختند وبا صحنه حیرت آوری روبه رو شدند چرا که هزاران هزار قرص متادون، ترامادول، سقط جنین، محرک های جنسی و ... روی هم تلنبار شده بود به طوری که به نظر می رسید نیروهای سپاه وارد انبار کارخانه های داروسازی شده اند!

در بازرسی از انبار دیگر متهم، 16 لیتر شربت تریاک، 18 لیتر شربت متادون وانواع و اقسام جعبه های داروهای غیرمجاز و برچسب های تقلبی به همراه بطری های شیشه ای شربت که در محل مذکور پلمب می شدند درحالی کشف شد که مقادیر زیادی لوازم جراحی، سقط جنین، دستگاه های معاینه زنان و تعداد زیادی لوازم دیگر (به دلیل رعایت عفت کلامی از نگاشتن نام آن ها خودداری می شود) در کنار آن ها وجود داشت.

در ادامه این عملیات، علاوه بر کشف چند میلیون وجه نقد، بررسی تنها سه مورد از سپرده های بانکی متهم مشخص کرد که وی 100 میلیارد ریال در بانک سپرده گذاری کرده است.  با جمع آوری لوازم و داروهای قاچاق خارجی، ایرانی و تقلبی، خودروی متهم نیز توقیف شد. از سوی دیگر در اثنای این تحقیقات، تصاویری از صحنه های وحشتناک سقط جنین به دست آمد که بیانگر نقش متهم در سقط جنین های غیرقانونی است.

با انتقال لوازم و داروهای غیرمجاز کشف شده به مراکز قانونی، تحقیقات نیروهای اطلاعات سپاه حر با دستورات ویژه جانشین مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد درحالی شکل گسترده تری به خود گرفت که تعدادی از اهالی محل با مشاهده فعالیت های غیرقانونی متهم، به قدردانی از تلاش های شبانه روزی، خدمت گزاران خود در اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی پرداختند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اطلاعات سپاه تبهکار معروف میلیاردر به نام

سیدخلیل سجادپور

کدخبر: 454101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟