به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد علی میر فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت :یک فقره نزاع خیابانی در یکی از روستا‌های شهرستان نیمروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران بخش انتظامی "صابری" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو پارس با چهار نفر موتورسوار با هم درگیر و ۲ نفر از عاملان نزاع نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرگرد میر با اشاره به دستگیری ۴ نفر از طرفین نزاع در محل درگیری تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد طرفین نزاع که بین ۱۶ تا ۲۴ سال سن دارند از قبل با هم مشاجره خیابانی داشته اند و در شب حادثه افراد موتورسوار با شمشیر و قمه به سرنشینان سواری پژو پارس حمله ور شدند و ضمن خسارت واردن کردن به خودرو آن‌ها ۲ نفر از آن‌ها را با ضربه چاقو مجروح کردند.

وی اظهار داشت: متاسفانه یکی از آن‌ها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان امام علی (ع) شهر زاهدان منتقل که تلاش کادر به نتیجه نرسید و بر اثر شدت خون ریزی و عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی از متهمان دستگیر شده ضارب اصلی که جوانی ۲۳ ساله و متواری بود شناسایی و با یک سری تحقیقات میدانی روز گذشته با همکاری پلیس آگاهی زابل در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم به قتل به همراه همدستانش پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد میر در پایان تاکید کرد: در بررسی نزاع‌های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها می‌بایست در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.

شهرستان نیمروز با جمعیت ۴۵۴۶۶ نفر در شمال استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟